4 حاجات في الجماع مراتك مش هتتكلم عنها !

الجماع أو العلاقة الجنسية بين الزوجين أمر هام جداً في نجاح الزواج و لازم الراجل يفهم أن الجنس مش الهدف منه انه يكون سعيد و مبسوط و منتشي بعد نهايته .. الهدف من العلاقة الزوجية ان كل طرف يرضى الآخر جنسياً و يعمل له اشباع و دا مش هيحصل لو كان الجنس مؤلم للمرأة أو كانت هي بتنفر منك و من العلاقة معاك او لو بترضي نفسك فقط بدون النظر لاحتياجاتها هي ..

4 حاجات عن الجماع مراتك مش هتكلمك فيها
4 حاجات عن الجماع مراتك مش هتكلمك فيها

في المقال دا هنقولك على 4 حاجات مراتك مش هتتكلم فيها خجلاً أو حتى بسبب عدم رغبتها في انها تعرفك ان العلاقة مش كويسة و بتتعبها مش بتمتعها ..

أولاً – مراتك بتحتاج وقت ! :

  • يعني انت كراجل ممكن يثيرك اللبس المغري او البرفان الجذاب او طريقتها في خلع ملابسها .. هي على العكس تماماً في الغالب شكلك و انت بتقلع هدومك مش بيثيرها .. عشان كدا لازم تكون صبور و تجرب معاها كل حاجة و متستعجلش في الوصول لهدفك انت .. فاهمني طبعا 🙂
  • و عشان نكون واضحين اكتر فان اثارة المرأة ملهاش قواعد ثابتة عند كل الستات في مناطق و طرق و حركات تثير مرأة و متثيرش أخرى فلازم تقوم بدور المستكشف لحد ما توصل للنقطة اللي بتثيرها عشان تكون متجاوبة معاك و زي ما قولنا هي عمرها ما هتيجي تقولك انها مش مبسوطة او انك مش بترضيها فلازم توصل انت بنفسك للي هي بتحبه لانها في الغالب مش هتكون عارفة ايه هي المناطق اللي بتثيرها .

7 أطعمة تزيد الرغبة و القدرة الجنسية لدى الرجل ” فيديو “

ثانياً – الستات بتزهق بسرعة :

. في الغالب معظم الرجال بتقيس نجاح الجماع بطول مدته بسبب رغبته في إرضاء نفسه و إثبات لنفسه إنه ” جامد ! ”




و قد يؤدي رغبة الرجل في طول المدة الى زهق الزوجة و انها تمل من طول مدة العلاقة لو زي ما قلنا انك مهتم باثبات شيء لنفسك بغض النظر عن هي مستمتعة بكدا ولا لا .

عشان كدا لازم تتكلم معاها كتير عن العلاقة الجنسية و اعرف ايه اللي هي بتحبه و ايه اللي هي مش بتستمتع بيه عشان تقدروا توصلوا لافضل علاقة جنسية سعيدة.

ثالثاً – لو بتتفرج على أفلام جنسية بلاش أحسنلك :

. بص أي محاولة للمقارنة بين علاقتك الجنسية مع زوجتك و أي فيلم جنسي محاولة فاشلة و صدقني هي بتدمر علاقتكم سوا.

الأفلام دي بتتصول زي أفلام السينما من زوايا كتير و بيقوم بيها ممثلين محترفين و فيها فرق عمل ضخمة في التصوير و المكياج و الديكور بالاضافة لان مش كل اللي بيحصل فيها مراتك ممكن تقبله .

الفوط الصغيرة فى شوار البنات بدون احراج فوائدها ايه

رابعاً – بص لنفسك في المراية الأول :

مراتك قبل العلاقة بتجهزلك نفسها باستحمام و برفان و لبس مغري و غرفة مرتبة و الاولاد نايمين او عند جدتهم .. فمتجيش انت بعرقك و بهدومك ريحتها وحشة و بقك ريحته وحشة و مش مهتم بنظافتك الداخلية كويس و سايب نفسك و عاوزها تكون مبسوطة اثناء العلاقة !

لازم تهتم بنظافتك الشخصية و زي ما هي بتستعد ليك انت كمان جهز نفسك و حسسها انك فعلا حاببها تشوفك بشكل كويس و ان الغرض زي ما قلنا في البداية سعادتكم و متعتكم انتم الاثنين مش انت لوحدك !

 

عن admin

تصفح أيضاً

اخطار العادة السرية على البنات والنساء المتزوجات

اخطار العادة السرية على البنات والنساء المتزوجات

اخطار العادة السرية على البنات والنساء المتزوجات الاستمناء يعني فرك أعضائك التناسلية لإنتاج المتعة ، …